Thursday, June 18, 2015

TOUJOURS SKIN PURE COLLAGEN DUST : SPRINKLE WITH LOVE

Assalammualaikum w.b.t


TOUJOURS SKIN PURE COLLAGEN DUST

Lalu lalang kat belog keknis. Ternampak la menda ni ritu. Menarik gila. Yang best boleh pakai di mana sahja??? EH! Baju tak leh la letak collagen ni. HiHi. Kadang-kadang bila kita talk about metabolisme, banyak supplement yang ada benefit ini. So, Toujours Skin Pure Collagen Dust pun ada. Metabolisme tinggi atau rendah menunjukkan kebolehan tubuh badan kita bertindak dengan supplement-supplement yang kita ambil berkesan sama ada cepat atau lambat. Toujours Skin Pure Collagen Dust mampu meningkatkan kadar metabolisme badan kita!!!

Menjawab soalan yang sering ditanya.

Apa itu Collagen Dust™?
Collagen Dust™ adalah marine hydrolyzed collagen dari 100% produk protein berasaskan ikan. Kesannya secara prograsif, dari dalam, semakin lama anda gunakan, semakin baik hasilnya terhadap kesihatan dan kecantikan badan anda. Inilah alternatif terbaru kepada collagen dan suntikan Botox.

Berkesan untuk kulit?

Ya, dengan memberikan kolagen tambahan kepada badan, keadaan kulit akan bertambah baik. Antara customers’ feedbacks yang terbaik adalah:
1) Garis kedutan tepi mata hilang.
2) Sakit sendi (arthritis) hilang terus/dikurangkan.
3) Kulit lebih tegang .
4) Kulit menjadi ‘glowing’.
5) Parut jerawat dan jeragat semakin pudar.

Berkesan untuk rambut dan kuku?

Ya dan ya. Kolagen menguatkan kuku yang rapuh. Rambut lebih kuat dan beralun kesan pengambilan kolagen.

Benarkah ia mengurangkan sakit sendi dan otot?

Kami dapati ianya memang benar. Dari kajian dan testimonial pengguna.

Adakah ianya halal?

Ya, dijamin.

Adakah ia diluluskan Kementerian Kesihatan Malaysia?

Ya, dijamin.

Toujours Skin Pure Collagen Dust ini merupakan rahsia datin-datin dan selebriti nampak cantik.Product from France ini memang telah lama dikenali dikalangan mereka. Bagaimana pula kita? Nak cantik juga ni. Nasib lah keknis baik hati share benda 'MAGIC' para datin and selebriti consume. Bolehlah kita sama-sama cantik semacam artis juga. Ngeh-ngeh..

Senang je simpan collagen dust ni dalam handbag, lepas tu sprinkle-sprinkle kat makanan, minuman & cream uols. Baju,seluar,washing machine,kerusi semua jangan. Nanti anjal pula baju dan seluar(kalau boleh la). Cuba sprinkle-sprinkle dust tu sikit je macam Pari-pari syurga untuk menghasilkan 'MAGIC' ini. Baca 'BISMILLAH' ya itu jangan lupa. :)

Okay, it's MIRACLE DUST. Serbuk Collagen. Collagen Powder.

Cara pengambilan dan pengunaannya?
1-2 sudu kecil sehari untuk dimakan/minum, sangat larut dalam air sejuk (jus/minuman bersusu/teh dll), sangat sesuai dengan makan cecair (yohgurt/aiskrim). TIDAK BOLEH DILETAKKAN DALAM AIR PANAS.

Anda juga boleh mencampurkan secubit Toujours Skin Collagen Dust™ dengan krim pelembab sebelum sapu ke muka. Berkesan untuk menegangkan kulit.
Guna produk luar dan dalam untuk hasil terbaik.
Beautify and make yourself youthful with Toujours Skin Collagen Dust™.
Untuk tips & testimonials, ikut akaun Toujours Skin Collagen Dust™ di Twitter: @CollagenDust


--Toujours Skin, Malaysia.


Toujours Skin Pure Collagen Dust diperbuat dari sisik dan tulang ikan. 

Benefits :-
*Create Glowing and Radiant Complexion,
*Improve hair
*Improve nails & Connective Tissues
*Fat Reduction
*Replace Elasticity of Skin , etc

Keknis pesan. Sesiapa yang mempunyai masalah sakit tulang should try this product. Boleh hilang sakit-sakit tulang. Mari Cubaaaa..

TOUJOURS SKIN PURE COLLAGEN DUST 


Harga
RM170 (Semenanjung)
RM180 (Sabah Sarawak).

#Toujoursskin #purecollagendust #dust #glutax15g #masterprowhite #kapsulhormon #perfectlady #bustupexpress #collagendust #toujoursskin #babiesblink5in1 #babiesblink #lofalens #lflens #glutax50g #venelotion #shantiquebellaza #garniciaburner#aurawhitebubbly #superglowing #farrabeauty #bellezaagent #injectionvitc #placentalucchini #mixingwhite #veniscy #aquaegf #skinwhitening #skincare #oxygencell #satinskinz #radiance #ninaskincare #kcolly #kwhite38 #glutafrosta #heightup #myslimmingherbal #ninaskincare #ibuputihnina #mollybbdoll #feelvogue  #candy  #olicandy  #murah  #sedap  #original  #supplement  #cantik #putih #sihat #perla #aurawhite #wisputih #exclusive  #l'amore #lamore #clearskin #phytocelltec #pobling #cleanser #pembersihmuka #sabun # soap


Nak Order?

LIKE PAGE : 

Follow instag : Aflah Dyqan
Whatsapp/Telegram Only : 0124833679
Email : fashaatyra@yahoo.com

Terima Kasih kerana sudi membaca.

AKIRA

No comments:

Post a Comment

Flying Angel Heart