Thursday, June 18, 2015

SATIN SKINZ PREMIUM MURAH: Limited Edition RM130

Assalammualaikum w.b.t


Satin Skinz terbaru!! Limited Edition! Yey! Sangat Premium and Exclusive! Edisi Khas sempena Hari raya Aidilfitri. Ramai yang nak EXTRA PUTIH, EXTRA GEBU, EXTRA PINKISH, EXTRA LICIN dari segala jerawat, jeragat menjelang Hari Raya, So kami dengan bangga nya memperkenalkan Satin Skinz Premium Limited Editon yang super duper hebat 5x Lebih Luar Biasa dari Satin Skinz yang lama..

Ciri-Ciri Khas Keselamatan dipertingkan dengan meletakkan QR code dan Hologram pada setiap kotak ! Pelanggan Wajib membuat imbasan / scan pada QR code dan hologram tersebut untuk memastikan barangan tersebut adalah ORIGINAL !



SATIN SKINZ MERUPAKAN PRODUK PERTAMA DI MALAYSIA YANG MENGASINGKAN BAHAN-BAHAN AKTIF UNTUK MENGEKALKAN KHASIAT SEMULAJADI TANPA PERTEMBUNGAN BAHAN LAIN YANG MUNGKIN MENYEBABKAN PERUBAHAN PADA KHASIAT ASAL.



Satin Skinz membantu anda yang mengalami masalah :

* Kulit Gelap dan Kusam
* Wajah Bersisik
* Muka dan Badan Penuh Jerawat
* Kawasan celahan yang gelap dan hitam
* Muka sentiasa berminyak dan pucat
* Jeragat yang susah nak hilang
* Masalah rambut gugur
*Senggugut bila datang bulan
* Banyak Toksin dalam Badan
* Sistem Imun Badan yang tidak kuat,kulit gatal-gatal atau Eczema

Inash suka part ini. Kebanyakan kita susah untuk sesuatu produk berkesan kerana TOKSINdalam badan yang terlalu banyak. Jadi, supplement yang diambil susah untuk memberi kesan kerana halangan toksin ini. Satin skinz bertindak secara detox dan vitamin. Supply while detoxine. Dengan amalan Satin Skinz, tindak balas akan lebih pantas kerana fungsi detoxine yang terkandung dalam Satin Skinz membantu menyahtoksin dalam badan kita seterusnya memberi feedback yang baik dari supplement yang kita ambil. Jimat di sini. Tak payah beli DETOX.

#buangtoksin dengan #satinskinz

Apabila anda mencari supplement yang dapat memutihkan kulit anda secara keseluruhan, gunakanlah brand yang telah dipercayai. Satin Skinz Supplement yang bekerja dari dalam dan luar ini memberikan hasil kulit yang merata, bersih dan cerah hanya dalam waktu SATU HINGGA DUA minggu.

KENAPA SATIN SKINZ TERLARIS DI PASARAN?

Kenal wajah dibawah. Artis Maya telah mengambil Satin Skinz sebagai supplement tambahan harian. Lihat kesan yang SUPERB. Putih Gebus Maya sekarang. Mesti mengganggu gugat uols sekarang. :P


FORMULA KHAS untuk orang Asia yang mudah gelap dan berkulit terlalu kering atau berminyak kerana cuaca panas sepanjang hari.

APA YANG MENYEBABKAN SATIN SKINZ SANGAT BERKESAN?? 

Satin Skinz di datangkan dalam 2 botol iaitu PURE GLUTATHIONE (botol pink) dan PURE VITAMIN C ROSEHIP, HYDROLYZED COLLAGEN & PHYTOCELLTEC (botol biru).

Kedua-dua botol tersebut perlu di amalkan serentak. Kenapa satin skinz mengasingkan bahan-bahan tersebut? Kan mudah sekiranya di jadikan satu? 

Satin Skinz merupakan produk pertama di Malaysia yang mengasingkan bahan-bahan aktif untuk mengekalkan khasiat semulajadi tanpa pertembungan bahan-bahan lain yang menyebabkan perubahan pada khasiat asal. Sekiranya anda seorang yang menitikberatkan kesihatan. Yang mana menu pilihan anda ?

- Nasi + Sayur yang di rebus bersama-sama dalam 1 periuk 
ATAU
- Nasi dan sayur yang di masak berasingan?

Anda harus memilih menu yg di masak secara berasingan supaya zat-zat dan khasiat asal tidak hilang dan terbazir !


LIMITED EDITION
Normal price: 
RM180.00

Harga Promosi:
RM 130 SM / RM 140 SS
Free Postage



#glutax15g #masterprowhite #kapsulhormon #perfectlady #bustupexpress #collagendust #toujoursskin #babiesblink5in1 #babiesblink #lofalens #lflens #glutax50g #venelotion #shantiquebellaza #garniciaburner#aurawhitebubbly #superglowing #farrabeauty #bellezaagent #injectionvitc #placentalucchini #mixingwhite #veniscy #aquaegf #skinwhitening #skincare #oxygencell #satinskinz #radiance #ninaskincare #kcolly #kwhite38 #glutafrosta #heightup #myslimmingherbal #ninaskincare #ibuputihnina #mollybbdoll #feelvogue  #candy  #olicandy  #murah  #sedap  #original  #supplement  #cantik #putih #sihat #perla #aurawhite #wisputih #exclusive  #l'amore #lamore #clearskin #phytocelltec #pobling #cleanser #pembersihmuka #sabun # soap #SATINSKINZ


Nak Order?

LIKE PAGE : 

Follow instag : Aflah Dyqan
Whatsapp/Telegram Only : 0124833679
Email : fashaatyra@yahoo.com

Terima Kasih kerana sudi membaca.

AKIRA

No comments:

Post a Comment

Flying Angel Heart