Thursday, June 18, 2015

POBLING CLEANSER

Assalammualaikum w.b.t


Bagaimana cara membersih muka dengan lebih mendalam. I meant bersih sebersihnya? Emm. Paham kan. Kalau kita basuh dengan menggunakan kedua belah tapak tangan secara memutar dengan menggunakan cleanser or soap yang kita ada, adakah benar-benar bersih dari segala bendasing dan kekotoran daripada pengumpulan debu-debu yang berterbangan dikala kita sedang bercandaria terus melekat ke muka kita ke dalam, ke dalam dan ke dalam. Membebelllll...


Kalau cermin kereta kotor ada la wiper bagi clear cermin kereta kita semula. Kalau muka selalu guna tapak tangan yang tak rata dan tak mempunyai kesamaan fungsi seperti wiper, agak susah juga nak dapat muka yang berkilat licin sepenuhnaya seperti cermin tadi. 

Maka, terciptalah POBLING PORE SONIC CLEANSER. Senang dan effective. Perasan tak beautician selalu ada tool ni? Kalau cuols rajin pergi SPA. Mesti ada la, jadi apa lagi. Rawatan muka ala-ala di SPA buat sendiri di rumah.

POBLING sangat bagus di gunakan untuk membersihkan wajah sekaligus merawat wajah.
Pobling ini dilengkapi oleh ratusan ribu sikat yg super duper halus yang dapat membersihkan ke dalam pori-pori terkecil yang menghindarkan kulit anda dari Jerawat dan Komedo.

POBLING CLEANSER diperlukan oleh mereka yang sangat suka mengenakan make up!!!

Membersihkan wajah merupakan langkah pertama yang sangat penting untuk membuat kulit wajah sihat. Dengan Pobling yang menghasilkan 10,000 getaran / menit akan membersihkan pori wajah jauh lebih efektif & bersih daripada cara normal menggunakan tangan. Kulit & pori wajah bersih sehingga lebih bersinar dan sihat.

POBLING CLEANSER menggunakan batre AAA 1pcs (tidak disediakan)

Mamfaat pemakaian Pobling Sonic Pore Cleanser :
- Membersihkan Make up lebih bagus dari membersihkan dengan tangan.
- Membuat kulit wajah lebih lembut .
- Meningkatkan kegunaan pemakaian Cream & serum sehingga berfungsi dengan sempurna.
- Mengurangi daerah berminyak, Melembabkan kulit kering & flek.
- Mengecilkan pori2 besar & bagus untuk menghilangkan komedo.


HASIL SELEPAS PENGGUNAAN

Kelihatan kulit semakin cerah, bersih dari minyak di bahagian muka, muka kelihatan lebih tegang berbanding sebelum.

POBLING PORE SONIC CLEANSER




HARGA
RM 50 SM / RM 55 SS
FREE POSTAGE

#glutax15g #masterprowhite #kapsulhormon #perfectlady #bustupexpress #collagendust #toujoursskin #babiesblink5in1 #babiesblink #lofalens #lflens #glutax50g #venelotion #shantiquebellaza #garniciaburner#aurawhitebubbly #superglowing #farrabeauty #bellezaagent #injectionvitc #placentalucchini #mixingwhite #veniscy #aquaegf #skinwhitening #skincare #oxygencell #satinskinz #radiance #ninaskincare #kcolly #kwhite38 #glutafrosta #heightup #myslimmingherbal #ninaskincare #ibuputihnina #mollybbdoll #feelvogue  #candy  #olicandy  #murah  #sedap  #original  #supplement  #cantik #putih #sihat #perla #aurawhite #wisputih #exclusive  #l'amore #lamore #clearskin #phytocelltec #pobling #cleanser #pembersihmuka #sabun # soap


Nak Order?

LIKE PAGE : 

Follow instag : Aflah Dyqan
Whatsapp/Telegram Only : 0124833679
Email : fashaatyra@yahoo.com

Terima Kasih kerana sudi membaca.

AKIRA

No comments:

Post a Comment

Flying Angel Heart