Thursday, June 18, 2015

Nikko Placenta White

Assalammualaikum w.b.t


'Cantik dalam 10hari!! Yey'
Memang banyak sekarang Supplement untuk kulit cantik dan badan sihat. Petik sahaja timbul yang baru. Semuanya berlumba-lumba. Yang pentingnya semakin hebat keberkesanannya. Dan syok sekali mestilah fungsinya double triple. Kenapa kulit muka kita mudah berjerawat, gelap dan kulit kusam tidak bermaya dan tidak berseri? Tahukah anda, faktor utama adalah kulit sering terdedah dengan cahaya matahari, habuk dan kotoran. 

Dah tentulah inash share produk yang effective 4x fungsinya.Sebagai wanita yang ingin kelihatan gorgeous selalu, penjagaan kesihatan dan kulit adalah sangat penting.Penting untuk kita mengambil vitamin dan supplement untuk membantu proses dalam tubuh badan berjalan lancar  selain daripada penjagaan makanan dan minuman.Supplement membantu memperbaiki sel-sel yang sedang rosak, membekalkan collagen untuk menganjalkan kembali kulit tubuh kita. Ingatkan produk dari Thailand. But dari Malaysia. Kilang GMP and HALAL 
Placenta White By Nikko

Nikko Placenta White adalah satu produk kecantikkan dan kesihatan yang dihasilkan oleh pengilang produk memiliki taraf Good Manufacturing Practises (GMP) yang bermaksud;

Pengilang yang mematuhi piawaian yang ditetapkan di Malaysia dalam menghasilkan produk yang selamat, berkualiti dan berkesan.

Nikko Placenta White disahkan Halal oleh Jakim dan telah lulus proses ujian makmal dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan hanya menunggu sijil dari KKM.

PencerahanJika disebut Placenta pasti ramai yang beranggapan sebaliknya. Dalam bahasa perubatan, Placenta bermaksud uri.
Disini ingin saya jelaskan Placenta White adalah dari protein ikan salmon bukan dari sumber yang tidak dibenarkan atau lebih jelas disalah erti dari placenta uri bayi.

Untuk mengetahui dengan lebih jelas dan terperinci, anda boleh rujuk dahulu isikandung Nikko Placenta White supaya tidak merasa was-was.

Kandungan Dan Fungsi Nikko Placenta White
Nikko Placenta White merupakan penemuan terbaru formulasi produk pemutih dan rawatan kulit dalam bentuk tablet yang baru dilancarkan dipasaran.

Telah mendapat feedback dan testimoni yang memberansangkan dan terbaik dari pengguna. Malah telah terjual sebanyak 500 unit secara runcit.

Formulasi Nikko Placenta White yang terkini adalah gabungan tiga (3) elemen aktif dan beberapa bahan-bahan lain yang sedikit berbeza dengan produk pemutih muka yang ada dipasaran.
Kandungan dan Fungsi
Glutathione dan Collagen 
Berfungsi untuk memutih, mengebukan dan mengecilkan liang pori pada wajah. Collagen membina struktur tisu supaya kulit lebih gebu dan awet muda


Vitamin C 
Mampu membaiki kulit yang berparut dan anti jerawat. Ia adalah antioksidan yang sangat penting dalam penjagaan kulit dan badan


Protein Salmon Placenta 
Protein yang ada dalam ikan salmon sangat bagus untuk anti penuaan dan mampu melambatkan monopaus bagi wanita yang sudah meningkat umur.

Ikan Salmon yang mahal tu tau ingredient Nikko Placenta White. Kualiti terbaik dari Ikan Salmon. Kalau tak dapat makan Ikan Salmon yang Fresh-fresh, consume Nikko Placenta White sahaja dah okay kan. Jom jamu mata tengok akak-akak cantik pengguna Nikko Placenta White. 


    Kelebihan Nikko Placenta White

    Soalan ini selalu ditanya pengguna. Adakah boleh diambil oleh wanita mengandung atau lepas bersalin? Ini adalah kerana pengguna khuatir jika ada kesan sampingan.

    Nikko Placenta White mempunyai kelebihan dimana boleh diambil oleh ibu yang sedang mengandung dan menyusu bayi. Begitu juga wanita yang sedang datang bulan. Hanya sedikit sahaja pantang yang perlu diikuti dan tidak membebankan.

    Semasa mengambil Nikko Plancenta White, anda disaran kurangkan pengambilan kafein seperti kopi dan banyakkan minum air masak atau mineral. Seperti yang kita tahu apa-apa pun vitamin atau suplemen, jika anda terlalu banyak mengambil kafein.

    Akibatnya, vitamin atau suplemen yang anda ambil tidak akan dapat memberi tindakbalas kepada kulit dan badan anda. Jadi, anda perlu disiplinkan diri jika ingin dapatkan hasil yang terbaik.



Kelebihan Nikko Placenta White : 

Memutihkan muka dan badan Menghapuskan masalah jerawat 
Membaiki struktur luaran dan dalaman kulit 
Menghilangkan masalah kulit berminyak 
Melambatkan proses monopaus 
Melambatkan proses penuaan 
Mengecilkan liang pori 


Cara Pengambilan 

Dalam setiap botol mengandungi 60 tablet untuk selama sebulan. 
Mengandungi perisa strawberi yang boleh dihisap atau ditelan.

Cara pengambilan sangat mudah iaitu dua (2) kali sehari sahaja.
1 biji selepas sarapan pagi
1 biji selepas makan malam

TESTIMONI













Nak tahu tak? Nikko Placenta White tidak terhad kepada wanita sahaja. Para pria pun boleh consume Nikko Placenta White. Nowadays,ramai dah lelaki yang menitik beratkan penjagaan kulit muka dan badan. Ingat uols perempuan je yang rajin. Inash banyak betol customer lelaki. Lumba-lumba la pula u nak cantik,putih juga. So, uols perempuan mesti extra rajin and lebih cerewet tau dalam mementingkan penjagaan kulit muka dan badan ni. Penggunaan konsisten setiap produk kesihatan dan kecantikan mesti selari dengan cara pemakanan yang betul. Bergantung kepada disiplin masing-masing dan juga kos harian. Hasilnya, kulit dan badan anda akan kelihatan sentiasa cantik dan sihat. InsyaAllah. Jom Order. Yang serious only. Okay. :) 

***Singaporean boleh order dengan Inash juga ye.

NIKKO PLACENTA WHITE

HARGA
RM 65 SM / RM 60 SS
FREE POSTAGE




#glutax15g #masterprowhite #kapsulhormon #perfectlady #bustupexpress #collagendust #toujoursskin #babiesblink5in1 #babiesblink #lofalens #lflens #glutax50g #venelotion #shantiquebellaza #garniciaburner#aurawhitebubbly #superglowing #farrabeauty #bellezaagent #injectionvitc #placentalucchini #mixingwhite #veniscy #aquaegf #skinwhitening #skincare #oxygencell #satinskinz #radiance #ninaskincare #kcolly #kwhite38 #glutafrosta #heightup #myslimmingherbal #ninaskincare #ibuputihnina #mollybbdoll #feelvogue  #candy  #olicandy  #murah  #sedap  #original  #supplement  #cantik #putih #sihat #perla #aurawhite #wisputih #exclusive  #l'amore #lamore #clearskin #phytocelltec #pobling #cleanser #pembersihmuka #sabun # soap


Nak Order?

LIKE PAGE : 

Follow instag : Aflah Dyqan
Whatsapp/Telegram Only : 0124833679
Email : fashaatyra@yahoo.com

Terima Kasih kerana sudi membaca.

AKIRA

No comments:

Post a Comment

Flying Angel Heart