Friday, May 29, 2015

TOUJOURS ADVANCED COLLAGEN SHOTS : TASTE LIKE CANDY, WORKS LIKE SCIENCE!

Assalammualaikum w.b.t

Ramai tercari-cari Toujours Collagen Dust! Ya ampun dah tiada lagi pengeluarannya. Kita dah tukar kepada Toujours Advanced.. KITA? Mereka....Lebih ADVANCED!


TOUJOURS ADVANCED 
COLLAGEN SHOTS
TASTE LIKE CANDY, 
WORKS LIKE SCIENCE!

Apa ada pada Toujours ADVANCED
Mesti la SPECIAL.. Wehuuuu


Apakah itu Toujours Advanced Collagen Shots?

Toujours Advanced Collagen Shots ialah minuman kolagen tambahan untuk kecantikan dan kesihatan yang digandakan kebaikan dan khasiatnya dengan ekstrak buah-buahan dan makanan sunnah seperti delima, madu dan kurma. Ia sudah sedia dalam bancuhan yang sedap dan mudah ditelan, hanya koyak dan minum.

Mengapa badan kita memerlukan kolagen?
Semakin usia kita meningkat, penghasilan kolagen badan mula berkurangan. Kita tidak lagi secerah dan semulus seperti waktu kita bayi dan kanak-kanak dan awal remaja. Makanan kolagen tambahan mampu memperbetul sistem penghasilan kolagen badan secara semulajadi.

Diperbuat daripada kolagen kelas tertinggi gred AAA daripada ikan kod, Toujours Advanced™ Collagen Shots adalah yang terbaik dalam kalangannya. Ia sudah sedia dalam bancuhan yang sedap dan mudah ditelan, hanya koyak dan minum.

RASA APA DIK?

Rasa yang sangat sedap seakan gula-gula, memudahkan pengguna untuk minum setiap hari dengan displin yang tinggi, seterusnya menampakkan hasil yang lebih cepat dan berterusan.


PROSES YANG MUDAH
Koyak dan minum, tanpa perlu bancuh dengan air. 
Tiada sebarang proses tambahan yang rumit diperlukan


100% SEMULAJADI
Kandungan 100% semulajadi dengan ekstrak yang merangkumi kolagen, buah-buahan, makanan sunnah seperti kurma dan madu serta gula purasweet dari ekstrak gula tebu yang rendah kalori.

REVIEW



















So, uols nak lifestyle macam retis meh la mamam toujours! Boleh la kulit cantik macam keknis. Rugi tak cuba tau. Yang ni ramai amik almaklum la produk retis. Lagipun kesannya sangat menakjubkan. Iols pun mamam sekejap lagi iols pun bertukar menjadi retis. Heheheh. Acah saja. 

TOUJOURS ADVANCED COLLAGEN SHOTS 



HARGA :

185 SM/ RM 190SS
FREE POSTAGE

Nak Order?

LIKE PAGE : 

Follow instag : Aflah Dyqan
Whatsapp/Telegram Only : 0124833679
Email : fashaatyra@yahoo.com

Terima Kasih kerana sudi membaca.

AKIRA

No comments:

Post a Comment

Flying Angel Heart