Friday, May 29, 2015

TONGKAT ALI AJIMAT IBU MAEMUNAH : Atasi Masalah Keputihan dan Bau sepantas 1 minit

Assalammualaikum w.b.t

Masalah keputihan di bahagian sulit selalu membimbangkan kaum Wanita lebih-lebih yang telah berkahwin. Memang terkadang datang bau yang tak menyenangkan membuat kita rasa tak berapa nak PERFORM nanti. Emm. Semua rasa ada kan? Risau, Stress, Murung, Malu dan GELI terutamanya. Apa yang perlu adalah mencari solusi. Eh tetibe speaking indonesia. Solusi masalah ini memang datang dari produk Indonesia.




TONGKAT MADURA (Indonesia) ini dibuat dari bahan-bahan kayu dan tumbuh-tumbuhan yang terpilih dan ia hanya didapati dalam hutan belukar di Kepulauan Madura, Indonesia.

Tongkat Ajimat Madura ini dibuat berdasarkan ramuan rahsia yang telah diwariskan dari zaman purbakala dan ia hanya diketahui oleh wanita Madura yang terkenal dalam memelihara keindahan tubuhnya serta memikat kasih sayang suaminya.

Tongkat Ajimat Madura ini amat sesuai bagi pasangan wanita yang kerap melakukan hubungan suami isteri.




Khasiat Tongkat Ajimat Madura

1. Tongkat Ajimat Madura memberi kemesraan yang luar biasa dalam hubungan seks suami isteri.

2. Tongkat Ajimat Madura menyembuhkan penyakit keputihan.

3. Tongkat Ajimat Madura menghilangkan bau busuk faraj.

4. Tongkat Ajimat Madura melenyapkan rasa gatal difaraj.

5. Tongkat Ajimat Madura mengeringkan faraj dari air lendir yang berlebihan supaya menjadi kering dan ketat sehingga menimbulkan kenikmatan yang tidak terhingga dalam perhubungan seks dengan suami.

Cara Penggunaan Tongkat Ajimat Madura :

1. Cuci tangan dan bahagian vagina terlebih dahulu.

2. Pegang hujung TAM.

3. Tenangkan diri dan masukkan perlahan-lahan lebih kurang 3/4 TAM dalam vagina untuk 1-2 minit.

4. Kemudian tarik TAM dari vagina secara perlahan (setelah ditarik akan kelihatan banyak lendir -lendir yang melekat pada TAM, itulah lendir yang kotor dan tidak bermanfaat).

5. Boleh juga digunakan selama 30 minit hingga 1 jam sebelum hubungan seksual. Anda akan merasakan kemesraan luar biasa!!

6. Jika tiba-tiba vagina berbau, dan anda dalam keadaan segera, gunakan TAM selama 15-30 saat.

7. Selepas guna bilas dengan air hingga bersih, lap dan disimpan semula dalam bekas atau tempat yang kering (Tidak perlu dijemur).

8. Bagi anda yang mengalami keputihan lakukan 2 kali sehari (pagi dan petang) dengan TAM yang sama sampai sembuh dan jika hanya untuk menjaga agar vagina kekal sihat dan rapat, lakukan seminggu sekali sahaja

Perhatian! Tongkat Ajimat Madura tidak boleh digunkan oleh wanita yang belom berkahwin dan tidak sesuai untuk wanita mengandung kerana mengandungi manjakani. Manjakani tidak digalakkan untuk wanita mengandung kerana boleh mengetatkan faraj sehingga anda sukar untuk bersalin.

Kandungan Tongkat Ajimat Madura : 
Kapur, Manjakani, Pharameriae Cortex, Callae, Gausumae Folium dan 
100% bahan-bahan semulajadi lain.


Siapa taknak kehidupan yang sempurna tanpa masalah seperti ini. Tapi dengan masalah la kita akan memiliki kehidupan yang lebih sempurna. Yang pasti masalah bau dan keputihan akan dapat diselesaikan Insyaallah. Inash dah cuba. Anda bila lagi?

TONGKAT AJIMAT MADURA


HARGA PASARAN
RM 18.  

HARGA PROMOSI
RM 15.00
POSTAGE RM 6 SM / RM 10 SS

Nak Order?

LIKE PAGE : 

Follow instag : Aflah Dyqan
Whatsapp/Telegram Only : 0124833679
Email : fashaatyra@yahoo.com

Terima Kasih kerana sudi membaca.

AKIRA

No comments:

Post a Comment

Flying Angel Heart