Friday, May 29, 2015

FJ GLOW ORGANIC SKINCARE : MILIKI KULIT MUKA BERKILAU DAN ANJAL DALAM MASA 3 HARI

Assalammualaikum.w.b.t

Nak share FJ GLOW SKINCARE ni. Organic dan selamat. Yang paling payah ibu mengandung nak cari skincare kan.  So, apa lagi? FJ GLOW ORGANIC SKINCARE .Selamat dan ramai telah mencuba. Jangan terlambat. Produk selamat dari bahan kimia.


FJ GLOW ORGANIC SKINCARE
♥ Adalah Skincare utk rawatan & kecantikan kulit dgn bahan semulajadi yg selamat dipakai. Berttik tolak dari lambakan produk yg kurang selamat di pasaran, maka FJ Glow tercipta dgn formula ORGANIK yg selamat & menghasilkan wajah yg CERAH, BERSIH & GLOW!!!
♥ Produk ini telah mendapat kelulusan makmal kimia dari Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) dan telah diuji keberkesanannya. Wajah gelap bertukar cerah tanpa pengelupasan ! Perubahan jelas dlm masa 5 hari atau kurang dari itu !
♥ Kami menawarkan 3 Produk berasaskan bahan Organik yg selamat dan berkesan dlm mencerahkan wajah, melicinkan kulit, "GLOWING SKIN", mengecilkan liang pori, memberi seri wajah, mengecutkan jerawat dan memudarkan jeragat.

1) FJ LIQUID FACIAL FORM
~ Mengandungi madu, vit C, kolagen AHA, saripati kunyit dan asam jawa.
~ Kelebihan- wajah jd lebih lembap selepas dicuci berbanding menggunakan sabun. Pakai kuantiti sedikit tetapi menghasilkan buih yg banyak. Jimat dan tahan selama sebulan ke dua bulan. (Bergantung pd kuantiti pemakaian)
~ Cara Pemakaian - Tuang ke telapak tangan sebesar 50sen dan usap di wajah yg basah. Pakai 2-3 kali sehari.

2) FJ MAGIC WHITENING CREAM
~ Mengandungi Sari Pati Biji Anggur, Sengkuang & Gluta
~ Mengandungi SPF80 yg mampu menghalang kulit dari lembayung matahari
~ Kelebihan - Tidak akan berlaku PENGELUPASAN! Cerah dlm masa 5 hari! Menjadikan kulit GLOWING! BERSERI-SERI!!! SELAMAT DIGUNAKAN!!!
~ Cara Pemakaian - Pada awal2 pemakaian, calitkan sedikit di bahagian dahi, pipi, dagu & hidung. Ratakan di seluruh wajah. Keringkan. Lihat wajah anda berkilau. Awal2 tidak usah pakai terlalu banyak krn pati pemutih yg kuat dgn kuantiti yg sedikit mampu mencerahkan wajah dan glow. HOT ITEM NIII!!!!

3) FJ MAGIC WIPES
~ Digunakan utk Toner wajah & membersihkan mekap.
~ Bahan2 - Ekstrak Bunga Ros
~ Kelebihan - Mudah utk mencuci muka dgn pantas dan praktikal. Hanya gunakan sekeping magic wipes, sapu ke wajah dan bersihkan.Wajah yg tebal dgn mekap pun mampu ditanggalkan dgn mudah dan pantas. Sesuai juga utk segarkan wajah dan bersihkan wajah dgn pantas, gunakan MAGIC WIPES. HOT ITEM NIII !!!








TESTIMONI




FJ GLOW ORGANIC SKINCARE



SET B : RM 225 [ magic whitening cream : 20g ]


SET A : RM 195 [ magic whitening cream : 13g ]


SET ANTI JERAWAT 
RM 70

Minat tak nak cuba supplement keluaran FJ GLOW sila klik --> RATU GLOW

Nak Order?

LIKE PAGE : 

Follow instag : Aflah Dyqan
Whatsapp/Telegram Only : 0124833679
Email : fashaatyra@yahoo.com

Terima Kasih kerana sudi membaca.

AKIRA

No comments:

Post a Comment

Flying Angel Heart