Friday, August 15, 2014

TABITA SKINCARE ORIGINAL : KULIT LICIN CERAH

Assalammualaikum w.b.t

Ramai suka pakai TABITA SKINCARE. Sebab boleh buat kulit licin mulus. Inash dah try 1 set. Memang cantik kulit now. Ye, memang dulu kulit ni macam-macam kusamnya. Dah tak ada solution nak difikirkan. Pernah sekali amik la 1 produk ni. Haishh, sebabkan Inash ni tak sabar sangat pergi tepek lotion banyak-banyak kat pipi habis melecur bertanda. Sakit!!! Jangan ditanya kekhilafan ku itu. Memang INSAP.

Fikir banyak kali nak guna ke tak TABITA. Kira dengan jari nak ke tak nak. Okay tawakal. Memang kena cuba juga demi insan tercinta. Muahahha. Takkan nak biar muka gitu je. Iols pun nak keluar YAKIN TANPA MAKE UP. Gituuuuu...


Tabita Skincare membuatkan pakej penjagaan kecantikan kulit dan wajah untuk memudahkan anda dalam melakukan perawatan. Tabita Skincare mengandungi :

Tabita Daily Cream-
Daily Cream berfungsi sebagai Tabir Suria yang dapat menjaga kulit dari pancaran matahari dan radikal bebas yang dapat merosakkan kulit wajah. Warna tabita daily cream menyerupai warna kuning mustard.

1. Menghilangkan flek di wajah
2. Mengecilkan pori-pori
3. Meremajakan kulit
4. Memutihkan kulit
5. Mengencangkan kulit
6. Membuat kulit lebih bercahaya
7. Meratakan lubang bekas jerawat
8. Menghilangkan jerawat

Tabita Nightly Cream-
mengandung ekstrak pepaya, vitamin A, vitamin C dan vitamin E serta benzoyl. Vitamin A sangat ampuh untuk membantu mengeringkan jerawat pada kulit dan menstabilkan kondisi kulit. Vitamin C dapat mencerahkan kulit da membuat kulit putih merona. Vitamin E dapat menghaluskan kulit dan meremajakan kulit. Benzoyl adalah kandungan yang sangat ramah lingkungan dan dapat mengeringkan jerawat sampai ke lapisan kulit terdalam, memperbaiki struktur bagian dalam kulit, menstabilkan jaringan lemak yang menyebabkan timbulnya jerawat, sehingga jerawat enggan muncul lagi.

Tabita Facial soap-
Tabita ini mengandungi Ekstrak Papaya yang dapat memutihkan warna kulit secara semulajadi dan mengurangkan kedutan pada kulit. Keluarkan sedikit saja dan gunakan sehari 2 kali untuk mecuci wajah dan leher.

Tabita smooth lotion –
Toner ini berfungsi untuk menghaluskan kulit. Cara menggunakannya adalah dengan diusapkan pada wajah yang telah dibersihkan menggunakan Tabita Facial Soap. Sekali pemakaian cukup 3 titis diatas kapas muka dan disapu pada wajah yang masih dalam keadaan lembab (setelah cuci muka, bilas, dan aplikasikan toner.)

Tabita Skin Care Boleh :
Menghilangkan jerawat
Meratakan lubang bekas jerawat
Menyamarkan dan menghilangkan flek-flek di wajah dan pigmentasi/warna kulit tidak rata
Menghilangkan noda bekas jerawat
Memperbaiki kulit Kusam
Mencerahkan warna kulit
Mengecilkan pori-pori
Membuat kulit nampak lebih berseri dan bercahaya
Meremajakan kulit
Mengencangkan kulit, sehingga anda kelihatanlebih muda.

Bahan-bahan utamanya antara lain:
Collagen
Serbuk mutiara
Japanese Tea
Japanese Papaya
Vitamin C
Vitamin E

Tidak menggunakan bahan-bahan yang berbahaya seperti HYDROQUINONE di mana banyak digunakan di dalam kebanyakan produk-produk kecantikan. Bahan berbahaya ini dapat menyebabkan kesan yang negatif seperti kanser kulit.

Cara Menggunakan
1. Cuci muka & leher dengan Facial Soap secara merata, lalu dibilas TANPA dikeringkan / dilap
2. Sapukan dengan SMooth Lotion yg sudah dituang di atas kapas tipis kira2 3-6 titis.
3. Usapkan ke wajah & leher dengan perlahan sercara merata (JANGAN DIGOSOK / DITEKAN)
4. Setelah itu, dlm keadaan lembab, sapukan pula Daily Cream (Pada siang hari) & Night Cream (Pada malam hari) secara rutin setiap hari




Dijual 3 jenis packaging :

1. TABITA TRIAL SET



PENGGUNAAN 1 BULAN
Facial Soap 15ml
Smooth Lotion 15ml
Daily Cream 5g
Night Cream 5g

HARGA PROMOSI
RM 90 SM / RM 95 SS
FREE POS

2. TABITA TRAVEL PACK



PENGGUNAAN 1-2 BULAN
Facial Soap 30ml
Smooth Lotion 30ml
Daily Cream 10g
Night Cream 10g

HARGA PROMOSI
RM 130 SM / RM 135 SS
FREE POS


3. TABITA EXCLUSIVE SET


PENGGUNAAN 3-5BULAN
Facial Soap - 120ml
Smooth Lotion - 120ml
Daily Cream - 40g

Night Cream - 40g

HARGA PROMOSI
RM 230 SM / RM 235 SS
FREE POS

TESTIMONI PENGGUNA







Okay dah. Cukup lah testimoni ni lain boleh google. :)

Nak Order?

LIKE PAGE : 

Follow instag : Aflah Dyqan
Whatsapp/Telegram Only : 0124833679
Email : fashaatyra@yahoo.com

Terima Kasih kerana sudi membaca.

AKIRA

#glutax15g #masterprowhite #kapsulhormon #perfectlady #bustupexpress #collagendust #toujoursskin #babiesblink5in1 #babiesblink #lofalens #lflens #glutax50g #venelotion #shantiquebellaza #garniciaburner#aurawhitebubbly #superglowing #farrabeauty #bellezaagent #injectionvitc #placentalucchini #mixingwhite #veniscy #aquaegf #skinwhitening #skincare #oxygencell #satinskinz #radiance #ninaskincare #kcolly #kwhite38 #glutafrosta #heightup #myslimmingherbal #ninaskincare #ibuputihnina #mollybbdoll #feelvogue  #candy  #olicandy  #murah  #sedap  #original  #supplement  #cantik #putih #sihat #perla #aurawhite #wisputih #exclusive  #l'amore #lamore #clearskin #phytocelltec #pobling #cleanser #pembersihmuka #sabun # soap #dewy  #azanisscarserum #glutacaps #babiesblink #tabita


No comments:

Post a Comment

Flying Angel Heart