Thursday, August 14, 2014

ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA




ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA
HARGA RM85.00sm RM90.00ss

Order :- Sms/Whatapps/Telegram 0124833679


Ice Cream Soap Janna Lawwa merupakan sabun yang dirumus khas menggunakan glutathione, alpha arbutin, kolagen dan strawberi serta diperkaya dengan vitamin A, C dan E bagi yang berkesan untuk meningkatkan kecerahan dan kecantikan kulit wajah dan tubuh anda.

KHASIAT ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA

Mencerahkan kulit wajah dan tubuh
Menyingkir sel kulit mati
Menghalus dan melembapkan kulit
Meningkatkan keanjalan kulit
Mengurangkan kesan parut, bekas jerawat, jeragat dan kulit kusam
Mengecilkan liang pori
Mengatasi masalah pigmentasi
Merawat dan mencegah kerosakan kulit akibat sinaran UV
Memperbaiki tona kulit agar ia tampil lebih sekata
Menyerlahkan keremajaan kulit
Menyegarkan kulit
Boleh digunakan ketika mandi setiap hari
Boleh digunakan pada wajah mahupun seluruh tubuh
Sesuai untuk lelaki dan wanita
KANDUNGAN ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA

Glutathione: Glutathione atau Gluta terdiri daripada 3 jenis asid amino iaitu cystein, glycerin dan glutamic yang tinggi kandungan antioksidan bagi menyingkirkan toksin dan radikal bebas seterusnya mencegah kerosakan sel, di samping berupaya meningkatkan kehalusan dan kecerahan kulit, mengatasi masalah seperti kulit bersisik, kering dan luka.

Asid Tranexamic: Sebatian yang terhasil daripada asid amino lysine ini berupaya mengatasi masalah pigmentasi seterusnya membantu mencerahkan kulit dan memperbaiki tona kulit agar lebih sekata. Ia juga berupaya mengurangkan kesan parut jerawat, mencegah radang dan mencegah kerosakan akibat pancaran cahaya matahari.

Alpha Arbutin: Alpha Arbutin sering terkandung di dalam daun bearberi dan tumbuhan lain seperti mulberi dan blueberi bagi membantu meningkatkan kecerahan kulit dari dalam tanpa merosakkan lapisan kulit.

Biji Anggur: Ramuan ini mempunyai kualiti astringen yang tinggi dan mampu menegangkan kulit wajah selain membantu mengekalkan kelembapan kulit, mengatasi masalah jerawat dan melindungi kulit daripada radiasi ultraungu (UV) sekaligus memelihara kulit daripada kerosakan dan proses penuaan.

Vitamin A: Vitamin A berupaya merangsang lapisan dermis yang mengandungi kolagen, elastin dan saluran darah sekaligus membantu melancarkan peredaran darah ke permukaan kulit serta mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus. Selain itu, vitamin A turut membantu meningkatkan kelembapan kulit, mengawal penghasilan jerawat dan kadar sebum atau minyak, menyingkir sel kulit mati seterusnya menghaluskan kulit dan memperbaiki tona kulit agar lebih sekata serta melindungi kulit daripada kanser kulit dan proses penuaan yang diakibatkan oleh pancaran radiasi ultraviolet.

Vitamin C: Vitamin C yang turut dipanggil asid arkobik ini sering terkandung di dalam buah-buahan dan sayur-sayuran serta tinggi kadar antioksidan yang berperanan menyahtoksin dan meneutralkan kesan radikal bebas sekaligus berupaya mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit.

Vitamin E: Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan berseri. Ia juga merupakan agen anti-oksida yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit. Vitamin E juga berperanan mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit kusam selain membantu meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraviolet yang boleh mengakibatkan kanser kulit.

Multivitamin: Gabungan mineral ini mempunyai pelbagai khasiat untuk tubuh badan kita. Menurut pakar kesihatan, pengambilan multivitamin dengan dos yang dibenarkan boleh mencegah kekurangan vitamin dan mineral yang digunakan untuk membekalkan nutrisi penting dalam tubuh.

Kolagen: Kolagen merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan tubuh badan. Ia mengandungi asid amino yang mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Kolagen juga bersifat antioksidan dan berupaya memelihara keanjalan dan keremajaan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka.

Daun Pudina: Minyak pati menthol yang diekstrak dari daun pudina ini merupakan antara ramuan semulajadi yang berupaya menyejuk dan menyegarkan kulit.

Minyak Rosehip: Minyak Rosehip diekstrak daripada biji sejenis bunga mawar, Rosa Rubiginosa atau Rosa Moschata. Ia mengandungi asid lemak serta vitamin C dan B-karotene yang merupakan sejenis vitamin A serta tinggi kandungan antioksidan yang berupaya menyerap ke dalam lapisan dalam kulit bagi menggalakkan penghasilan kolagen seterusnya mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus serta membantu meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit. Selain berupaya mengurangkan kesan parut, minyak Rosehip juga mampu memperbaiki tekstur dan tona kulit agar lebih halus dan sekata di samping mencegah dan mengatasi masalah pigmentasi serta kerosakan kulit yang disebabkan oleh sinaran UV seterusnya memelihara keremajaan kulit.

Epal: Buah epal yang bertindak sebagai agen antioksida ini sememangnya kaya dengan pelbagai khasiat vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menyingkirkan toksin, meningkatkan kehalusan, kelembapan dan kecerahan kulit, serta merawat masalah seperti parut, jerawat, jeragat, kulit kusam serta kedutan dan garis-garis halus pada kulit. Epal juga sarat dengan folat yang menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang baru dan sihat di samping menyerlahkan keremajaan kulit.

Strawberi: Strawberi kaya dengan khasiat dari sumber vitamin C dan asid elagik yang berperanan meneutralkan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan pada kulit di samping kandungan asid salisilik yang berupaya membuang sel kulit mati dan mengecilkan pori-pori sekaligus menghaluskan lagi kulit. Di samping itu juga, strawberi turut membantu meningkatkan kecerahan kulit, menghapuskan cela pada wajah, merawat kesan alahan serta melindungi kulit daripada sinaran ultraungu (UV) yang mempercepatkan proses penuaan.

Pisang: Buah pisang kaya dengan nutrien yang bukan sahaja baik untuk kesihatan, malah berupaya memelihara kecantikan kulit anda. Ia mengandungi vitamin A dan C yang tinggi kandungan antioksidan bagi rmencegah kerosakan sel kulit serta melambatkan proses penuaan. Di samping itu, ia turut berupaya memelihara kelembapan dan kehalusan kulit, memperbaiki tekstur kulit yang rosak, kusam dan kering di samping membantu mengurangkan kesan cela seperti jeragat, parut dan kedutan. Buah pisang juga mampu menyingkir sel kulit mati, minayak dan kotoran pada kulit serta mengatasi masalah pigmentasi seterusnya membantu memperbaiki tona kulit agar lebih sekata.

Madu: Madu merupakan manisan yang dihasilkan oleh lebah menggunakan nectar bunga yang tinggi kandungan antioksidan yang berperanan memelihara kehalusan dan kelembutan kulit serta menghasilkan tona wajah yang sekata. Madu juga berupaya menggalakkan pemulihan luka dan memudarkan parut di samping membantu masalah kulit.

Oren: Oren kaya dengan kandungan serat, vitamin C dan A, kalsium serta potassium yang dapat membantu mengurangkan risiko serangan kanser kulit, memelihara kesihatan kulit serta melindungi kulit daripada proses penuaan dan jangkitan penyakit.

Lemon: Lemon sarat dengan karbohidrat, protein, kalsium, fosforus, vitamin B1, B2, B3 serta pelbagai zat lagi yang terbukti berkhasiat untuk kulit dimana ia membantu mencerahkan kulit, mengatasi masalah kulit seperti jerawat dan kedutan, mengurangkan kesan parut, menyingkir sel kulit mati, mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit di samping membantu menyegarkan lagi kulit anda.

CARA PENGGUNAAN ICE CREAM SOAP JANNA LAWWA

Basahkan muka dan badan.
Ambil sedikit kandungan Ice Cream Soap Pati Ibu Putih menggunakan sudu yang disediakan.
Buihkannya bersama sedikit air.
Sapu dan ratakan pada seluruh muka dan tubuh.
Biarkan seketika dan bilas sehingga bersih.
Ice Cream Soap Pati Ibu Putih boleh juga digunakan sebagai masker.
Hanya sapukan pada wajah mahupun tubuh dan biarkan sekurang-kurangnya selama 1 jam dan bilas sehingga bersih.

No comments:

Post a Comment

Flying Angel Heart