Monday, August 24, 2015

NIKISIA HAIR SERUM : MENYELESAIKAN MASALAH MAHKOTA TERINDAH WANITA!

Assalammualaikum w.b.t

Nak tanya. Rambut pakai serum apa? Yela kan kita ni perempuan. Pakai tudung pun mesti nak rambut lebat..rambut shining.. sihat terurus..akar rambut kuat kan??? 


Mesti nak perfect walau bertudung. Free hair lagilah semestinya WAJIB hair serum. Eh malu la rambut nampak KUSAM. Tak pernah dengar rambut kusam? Rambut pun macam wajah kita juga perlu dibelai,dimanja,dibersihkan,diusapkan?? Nak pakai Serum yang mana ye? Yang menyelesaikan masalah seterusnya effect yang BEST!

Nikisia Hair Serum by PERFECT LADY

Ramai wanita diluar sana mengalami masalah keguguran rambut selepas melahirkan anak. Perkara ini akan berlanjutan hingga hujung usia. Jika tidak dirawat,anda akan mengalami masalah botak di tengah kepala serta memiliki rambut yang nipis dan jarang.

- Pernahkah anda perasan tentang ikatan rambut anda yang semakin hari semakin mengecil???
- Bilik air juga dipenuhi dengan rambut sehinggakan suami mula perasan dan menegur.
- Anda juga takut untuk menggunakan sikat yang bergigi rapat dan akhirnya memilih untuk berambut pendek.
- Bagi yang bertudung pula rambut anda berbau busuk hingga bau melekat pada tudung yg dipakai. Kelemumur pula makin menjadi-jadi.

Tidak perlu mengambil hati dengan teguran suami dan tidak perlu memotong pendek rambut anda. Sebagai wanita,aset yang diatas kepala ini merupakan MAHKOTA TERINDAH SETIAP WANITA
Nikisia Hair Serum By Perfect Lady dicipta khas oleh Chemist Antarabangsa. Anda pasti teruja melihat rambut kembali sihat seawal 2 hari.

Nikisia Hair Serum merupakan 'MAKANAN TAMBAHAN' untuk rambut dan menjadikan rambut anda cepat panjang.
- Sesuai untuk masalah rambut gugur, rambut bercabang, rambut tidak sihat, kelemumur, kegatalan kulit kepala,rambut nipis,rambut jarang,rambut berbau,rambut berbuah dan sangat disyorkan untuk wanita yang bertudung.
- Menggunakan bahan berkualiti tinggi dan bebas kimia. Sesuai digunakan oleh lelaki,wanita dan kanak-kanak. 1 botol 125ml untuk kegunaan 3bulan (sangat jimat!)

- Lulus KKM NOT150102594K, Halal & Kilang bertaraf GMP.

CARA PENGGUNAAN : 
Boleh digunakan ketika rambut basah atau dalam keadaan kering. Saya syorkan guna setiap pagi selepas mandi ketika rambut dalam keadaan kering. Malam sebelum tidur guna sekali. Tidak perlu bilas.. Rambut anda akan menyerap segala khasiat yang ada pada serum.

TESTIMONI







NIKISIA HAIR SERUM




HARGA 
NIKISIA SERUM
RM 130 
FREE POSTAGE

----------------------------------------------------------------------------

SET COMBO 
JAMU YOUNG GOLD + NIKISIA HAIR SERUM 
PERFECT LADY





HARGA 
JAMU YOUNG GOLD + NIKISIA SERUM
RM 200
FREE POSTAGE


Nak Order?

LIKE PAGE : 

Follow instag : Aflah Dyqan
Whatsapp/Telegram Only : 0124833679
Email : fashaatyra@yahoo.com

Terima Kasih kerana sudi membaca.

AKIRA

#glutax15g #masterprowhite #kapsulhormon #perfectlady #bustupexpress #collagendust #toujoursskin #babiesblink5in1 #babiesblink #lofalens #lflens #glutax50g #venelotion #shantiquebellaza #garniciaburner#aurawhitebubbly #superglowing #farrabeauty #bellezaagent #injectionvitc #placentalucchini #mixingwhite #veniscy #aquaegf #skinwhitening #skincare #oxygencell #satinskinz #radiance #ninaskincare #kcolly #kwhite38 #glutafrosta #heightup #myslimmingherbal #ninaskincare #ibuputihnina #mollybbdoll #feelvogue  #candy  #olicandy  #murah  #sedap  #original  #supplement  #cantik #putih #sihat #perla #aurawhite #wisputih #exclusive  #l'amore #lamore #clearskin #phytocelltec #pobling #cleanser #pembersihmuka #sabun # soap #dewy  #azanisscarserum #glutacaps #babiesblink

No comments:

Post a Comment

Flying Angel Heart